Ignorace matkou dítěte, ignorace termínů dovolené

Odpovědět
Majk
Nováček fóra

Ignorace matkou dítěte, ignorace termínů dovolené

Příspěvek od Majk » 01 čer 2016 13:45

Zdravím vás přátelé,

Mám prosbu, hledám radu.

Abych vás všechny nezdržoval dlouhými příběhy, shrnu vše polopatě, nebude tak zcela odvyprávěn celý příběh, ale k pochopení to snad bude.

Nebyl jsem ženatý, 10/2015 soud určil rozšířený styk u mé tehdy 3, nyní 4leté dcery. (žádal jsem střídavku, prý je brzy. (mám ÚT -- ČT -PÁ-SO-NE --ÚT--- VE 14ti denních cyklech, tedy 6/8)
Drobné rozpory, kdy matka nechávala psát lékařem nemožnost převozu dítěte při rýmičce apod jsem již s lékařem dořešil, oblečení a podobné porodní bolesti taky.
Nastala doba, kdy jsem měl matce nahlásit dovolenou (do 15.4.), učinil jsem takto 6.4. A nyní ve zkratce jak to od 6.4. probíhá:
Já: Hlásím termíny
Ona - nesouhlasím
Já: musíš se řídit rozsudkem
Ona: nemusím
Já - porada s právníkem, návštěva OSPOD
OSPOD matce : musíte se řídit rozsudkem, ale můžete podat k soudu žádost o změnu
(poté co jsem to zjistil dotazem na OSPOD, ten sám nic neodpoví)
Já znovu: - prosím, potvrď mi, že respektuješ termíny
Ona: S termíny nesouhlasím, budu řešit právní cestou, mám již zaplacenou dovolenou
Já: porada s právníkem, zaslání žádosti na soud, aby vyrozuměl matku, jaké jsou její povinnosti.
SOUD - obeslal matku
Já opět: Prosím o potvrzení termínu a času převzetí o prázdninách
Ona: ticho
Já za týden: prosím o potvrzení termínu a času převzetí o prázdninách, přestaň říkat dceři, že ji tatínek nechce pustit k moři s maminkou
Ona : já se rozsudkem vždy řídila a řídit budu, dceři nic neříkám, je to neprokazatelná lež.
Já: prosím tedy o potvrzení termínů
Ona: ticho
Já po pár dnech: prosím o potvrzení termínů
Ona ticho

Vypadá to jako přepis nepovedeného divadelního představení, ale vše shrnuto ve zkratce, vše probíhá téměř dva měsíce.